Pagina's

vrijdag 12 juli 2013

Even weer wat nieuws van me

Gisteren een beetje een rotdag gehad op mijn (oude) werk, gelukkig hoef ik nog maar 3 ochtenden. Jammer dat ze het op zo'n manier doen na 9 jaar daar te hebben gewerkt..

Vanochtend weer gewerkt en daarna lekker met de kinderen bezig geweest. Mijn vader en oom gingen de laminaatvloer in de woonkamer leggen. Ondertussen met mijn moeder en kinderen ideeën opgedaan voor de tuin. Ik ben er uit! Morgen ga ik er eens voor zitten om te kijken hoe ik foto's bij mijn blog kan plaatsen. Ik wil dat graag met jullie delen.

2 opmerkingen:

  1. wat jammer idd dat ze dan na zoveel jaren moeilijk gaan lopen doen. Bah, dat is geen fijne afsluiting van zo'n lange periode he meid.. Maar het aftellen kan beginnen en voor je het weet zit je fijn op je nieuwe plek vol lieve mensen. Komt vast goed!

    Leuk, dat je nu weet hoe de tuin moet gaan worden. Heerlijk he om alles in te kunnen richten zoals jij wil.
    Geniet er van , alleen al de voorbereidingen zijn leuk om te doen. En dan straks genieten van je heerlijke eigen tuin. Een vakantie oord aan huis.

    Geniet van de zon en je weekend, dikke knuffels aan je lieve kids.
    Liefs xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo benieuwd hoe het geworden is. Je dochter heeft me weer een rondleiding aangeboden ;-)
    Ik kom morgen even loeren, en oke ik kan ook wel wat helpen :-P

    BeantwoordenVerwijderen