Pagina's

zaterdag 24 augustus 2013

Leuke dag vandaag


Vannacht had mijn zoontje veel last van zijn verkoudheid dus waren we uiteindelijk om 7.30 uur toch maar uit bed gegaan. Sta ik me op te maken gaat de deurbel, kom ik beneden is het het bedrijf wat de spouwmuur volgende week komt isoleren. Hij meende dat het vandaag was. Uiteindelijk kreeg ik hem zover om de aannemer te bellen en hij was inderdaad op het verkeerde adres.

Daarna zijn we met mijn ouders naar Budel gegaan. Eerst naar van Cranenbroek wat winkelen en daarna naar het vliegveld


Budel airport

 
We hadden het boekje van de heidehapjes (dan zijn er verschillende eetgelegenheden waar je een hapje kunt eten) Op het vliegveld kreeg je een gevulde pannenkoek. Was best lekker. Daarna zijn we naar het slot van Soerendonk gegaan, het was een vakantiepark. Ze hadden een hele leuke speeltuin voor de kinderen. En het heidehapje wat we daar kregen was een lekkere kop tomatensoep of een panini hawai. Op de terugweg in de auto vielen de kinderen in slaap. Mijn vader heeft ons thuis afgezet.


De kinderen waren daarna zo moe dat ze lekker op de bank een film hebben gekeken van Piet Piraat. Toen ze wat uitgerust waren gingen ze lekker spelen en kwam opa ons weer ophalen. Na even bij oma te hebben gespeeld en wat te eten zijn we naar de kermis gegaan. Het was een hele kleine kermis dus ze konden alleen in de draaimolen. Daarna nog lekker paling gegeten bij mijn ouders en thuis de kinderen moe maar voldaan in bed gelegd.

Met mijn dochter heb ik afgesproken dat we morgen een meidendag gaan doen, uiteraard mag mijn zoontje ook meedoen.

Ik heb van de week paprikachutney en een grieks stoofpotje gemaakt. Maar had het eindresultaat nog niet met jullie gedeeld. Dus bij deze.


Ik krijg steeds een foutmelding op de pagina en kan alleen in html typen, hebben jullie dat ook?

3 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een leuke dag! En de potjes zien er lekker uit. Heb je dinsdag een bordje over? Ik ben benieuwd ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dag meid ; ik ben benieuwd naar je meidendag . Blogger heeft bij mij ook steeds kuren ..
    Fijne zondag x

    BeantwoordenVerwijderen