Pagina's

zaterdag 31 augustus 2013

Weekend

Hoi, hier ben ik weer even. Heb het erg druk gehad deze week. We hebben alweer vergaderd over de carnaval. Dat was zo gezellig dat ik om 2 uur thuis kwam, met een nadeel dat ik de volgende ochtend erg vroeg uit bed moest om te gaan werken.

In mijn huis is ook veel gedaan. Mijn moeder heeft toen ik aan het werk was de keuken geschilderd. De boomstronken en wortels zijn uit de tuin gehaald, net als de planten die eruit moesten. Ook is er een waterput gespoten. Wat zullen de kinderen hier blij mee zijn! En anders ik wel, kan ik mooi mijn groententuin mee water geven.

Net hebben we een paar uur muziek gemaakt voor de wielrenners doe Diekirch - Valkenswaard hebben gefietst. Het was erg lekker weer, alleen werd het wel snel koud.

Ik heb ook een berichtje gekregen dat mijn snailmail goed ontvangen is. En mijn postcrossingkaart naar duitsland was ook aangekomen!

Ik ga snel naar bed, morgen moet er weer gewerkt worden

1 opmerking:

  1. Dat klinkt druk! Maar leuk!
    Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden.
    Werkze morgen, of ja zodadelijk

    BeantwoordenVerwijderen